Foto's - Reisverslag uit Salles-Curan, Frankrijk van Irene Besombes-Oldekamp - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Salles-Curan, Frankrijk van Irene Besombes-Oldekamp - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: ireneoldekamp

Blijf op de hoogte en volg Irene

06 Juni 2012 | Frankrijk, Salles-Curan

omdat het uploaden van foto's op deze site beperkt is (200 foto's) en omdat het heel lang duurt heb ik alle foto's op www.ireneoldekamp.mijalbums.nl gezet. Het wachtwoord is 'camping'.

Er zijn wat problemen met de site, ik kan wel mijn blog wijzigen maar niet zelf bekijken en op de site doet ie het ook niet, dus ik hoop dat de mensen die in de maillijst staan in elk geval dit wel kunnen lezen. Ik hoop dat het snel weer normaal werkt.
-- alles werkt weer normaal, er zijn toch enkele foto's op deze site gekomen maar ik hou mijnalbum.nl voor de foto's.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Salles-Curan

Wonen en werken in de Aveyron

Wonen en werken in de Aveyron, Zuid-Frankrijk.

Recente Reisverslagen:

15 December 2023

Decemberblog

15 September 2023

La rentrée

28 Augustus 2023

Hitteblog

01 April 2023

Lenteblog

18 Februari 2023

Verjaardagsblog
Irene

Bonjour, via deze website blijf je op de hoogte van wat ik in Frankrijk allemaal beleef. Ik zal hier blogs en foto's plaatsen en ik zou het leuk vinden om ook wat van jullie te horen. à plus ! Irene

Actief sinds 25 Mei 2012
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 51159

Voorgaande reizen:

30 Mei 2012 - 30 November -0001

Wonen en werken in de Aveyron

Landen bezocht: