Foto's - Reisverslag uit Salles-Curan, Frankrijk van Irene Besombes-Oldekamp - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Salles-Curan, Frankrijk van Irene Besombes-Oldekamp - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: ireneoldekamp

Blijf op de hoogte en volg Irene

06 Juni 2012 | Frankrijk, Salles-Curan

omdat het uploaden van foto's op deze site beperkt is (200 foto's) en omdat het heel lang duurt heb ik alle foto's op www.ireneoldekamp.mijalbums.nl gezet. Het wachtwoord is 'camping'.

Er zijn wat problemen met de site, ik kan wel mijn blog wijzigen maar niet zelf bekijken en op de site doet ie het ook niet, dus ik hoop dat de mensen die in de maillijst staan in elk geval dit wel kunnen lezen. Ik hoop dat het snel weer normaal werkt.
-- alles werkt weer normaal, er zijn toch enkele foto's op deze site gekomen maar ik hou mijnalbum.nl voor de foto's.