Aankomst - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Irene Besombes-Oldekamp - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Irene Besombes-Oldekamp - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: ireneoldekamp

Blijf op de hoogte en volg Irene

31 Mei 2012 | Nederland, Sneek

Na een reis van ruim 14 uur met het OV (dank aan de NS en de SNCF en de TER CAR) ben ik aangekomen op de camping. Melissa (Nederlands meisje dat hier het hele jaar door werkt) haalde me op uit Millau en toen hebben we gelijk wat boodschappen gehaald. Op de camping nog wat gegeten en kennisgemaakt met de drie al aanwezige animateurs (twee jongens, 1 meisje).

Vandaag heb ik de camping verkend met de plattegrond erbij (was een plekje waar een mobil home had moeten staan maar die stond er niet, maar die bleek die middag geleverd te worden). Ik heb ook wat officiële dingen geregeld met de bazin en morgen om 9 uur begin ik op de receptie. Melissa gaat me inwerken en het is gelukkig nog niet zo druk dus dat scheelt.

De mobil home waar ik slaap is ook prima, ik heb hem nu nog voor mezelf maar er komt later deze maand nog iemand bij (het is 4 persoons).

Omdat ik zo snugger ben geweest om mn adapter van mn laptop in Sneek te laten liggen kan ik nog niet zoveel op mn pc/internet, dus als jullie nu ff een week niets horen dan ligt het daaraan. Mijn vader stuurt de adapter hierheen dus hopelijk kan ik over een week ofzo ook echt mn laptop gebruiken voor muziek en internet, mijn mobil home heeft nl. geen tv of radio.

Nou, jullie weten in elk geval dat ik veilig ben aangekomen, tot de volgende blog!

  • 31 Mei 2012 - 16:50

    Renate:

    Ik ben blij dat je goed bent aangekomen! Ik wens je veel plezier en geniet van deze zomer! :)

  • 31 Mei 2012 - 17:32

    Trudy:

    Ik ben blij dat je goed aangekomen bent en die adapter die komt wel. Je vergeet altijd wel wat. Morgen heel veel sterkte op het werk en ook heel veel plezier gewenst.

    Groeten van Trudy.

  • 02 Juni 2012 - 20:34

    Yldau:

    Hoi Irene! Heb je al een lekker Frans rood wijntje gedronken? Liefs

  • 04 Juni 2012 - 09:44

    Henk Ysbrechtum:

    Irene, hoop dat dit bericht je onafscheidelijke laptop bereikt. je adapter zo vertelde je pa verliet it heitelân bijzonder goed ingepakt.
    om maar lekker Hollands te zeuren: ûnleiich,rein en it is hjir hjerst...
    laat het bij jouw graag wat warmer zijn. later Henk

  • 06 Juni 2012 - 17:37

    Irene:

    Renate: dankjewel, zal ik doen!
    Trudy: dankjewel!
    Yldau: jazeker, al twee soorten rosé geproefd (pamplemousse en framboise) en ook al Franse kaas gegeten, ik zit niet zo ver van het dorpje van de Roquefort vandaan dus dat treft;)
    Henk: ja die adapter zat zeer goed ingepakt inderdaad! Hier is het gelukkig lekker zomers weer, droogte en zon (maar gelukkkig nog geen zomerhitte)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sneek

Wonen en werken in de Aveyron

Wonen en werken in de Aveyron, Zuid-Frankrijk.

Recente Reisverslagen:

15 December 2023

Decemberblog

15 September 2023

La rentrée

28 Augustus 2023

Hitteblog

01 April 2023

Lenteblog

18 Februari 2023

Verjaardagsblog
Irene

Bonjour, via deze website blijf je op de hoogte van wat ik in Frankrijk allemaal beleef. Ik zal hier blogs en foto's plaatsen en ik zou het leuk vinden om ook wat van jullie te horen. à plus ! Irene

Actief sinds 25 Mei 2012
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 50962

Voorgaande reizen:

30 Mei 2012 - 30 November -0001

Wonen en werken in de Aveyron

Landen bezocht: